Procedury dla osób z wadą słuchu
Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy:
Gdzie załatwisz sprawę?
Urząd Miasta Szczecin pl. Armii Krajowej 1 w Biurze Obsługi Interesantów (BOI) sala nr 62 w godzinach od 7.30 do 16.00.
Jakie druki musisz wypełnić i gdzie je znajdziesz?
Wypełniasz wniosek „Zgłoszenie pobytu stałego" lub „Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące". Otrzymasz wniosek w Centralnej Informacji Urzędu Miasta sala BOI nr 62 lub w internecie eurzad.szczecin.pl
Kto może udzielić pomocy przy wypełnieniu druków?
Pomoc przy wypełnieniu wniosku otrzymasz w Centralnej Informacji Urzędu Miasta sala BOI nr 62.
Kolejne kroki w Urzędzie:
Sprawę możesz załatwić osobiście w Urzędzie Miasta Szczecin. Przed wejściem do sali BOI nr 62 trzeba pobrać bilet z automatu dotykając na ekranie hasło ZAMELDOWANIA, WYMELDOWANIA, PESEL i potem następne hasło POTWIERDZENIE ZAMELDOWANIA, WYMELDOWANIA - ZAŚWIADCZENIA. Bilet ma numer. Jak masz bilet to idziesz do sali BOI nr 62. Na sali czekasz na pokazanie się na tablicy świetlnej tego samego numeru co masz na bilecie i idziesz do stanowiska.
Można również umówić się na spotkanie w Urzędzie Miasta na dzień i godzinę przez internet - eurzad.szczecin.pl
Sprawę możesz załatwić osobiście. Jeżeli nie możesz przyjść do Urzędu można udzielić pełnomocnictwa. Za pełnomocnictwo pobierana jest opłata w wysokości 17 zł. Pełnomocnictwa udzielone małźonkowi, dzieciom, rodzicom i rodzeństwu są zwolnione z opłaty.
Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?
Zameldowanie załatwiane jest na miejscu - od razu.
Jaki dokument otrzymamy?
Po zameldowaniu otrzymasz zaświadczenie.
Czy musisz płacić za zameldowanie?
Sprawę załatwisz bezpłatnie.
Uwaga!
Jeżeli mieszkasz na Prawobrzeżu możesz załatwić sprawę w Filii Urzędu Miasta Szczecin przy ul. Rydla 39-40 w sali nr 02 w godzinach od 8.00 do 16.00. Sprawę załatwisz tak samo jak w Urzędzie Miasta Szczecin.
ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY