Procedury dla osób z wadą słuchu
Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy:
Gdzie załatwisz sprawę?
Urząd Miasta Szczecin pl. Armii Krajowej 1 w Biurze Obsługi Interesantów (BOI) sala nr 62 w godzinach od 7.30 do 16.00. Stanowisko KANCELARIA.
Kolejny krok w Urzędzie:
Gdy otrzymasz zaświadczenie (awizo) na odbiór listu (korespondencji) możesz odebrać następnego dnia w godzinach 13.30 - 16.00. W terminie kolejnych 7 dni możesz odebrać w godzinach 7.30 - 16.00.
Korespondencję (list) może odebrać adresat albo osoba zameldowana pod tym samym adresem. Inna osoba musi mieć pełnomocnictwo.
Gdy korespondencja (list) jest adresowany na zakład pracy musi mieć dowód osobisty oraz pieczęć firmy (zakładu pracy).
Jeżeli odbiera pracownik zakładu pracy musi mieć pełnomocnictwo.
Nie można odebrać korespondencji (listu) dla osoby zmarłej.
Jak długo czekasz się na odbiór korespondencji?
Odbiór korespondencji odbywa się na w Kancelarii od razu.
Czy musisz płacić za odbiór korespondencji?
Opłata tylko za pełnomocnictwo 17 zł w kasie Urzędu Miasta jeżeli jest wymagane.
Uwaga!
Jeżeli mieszkasz na Prawobrzeżu odbiór korespondencji jest na Twojej poczcie.
ODBIÓR KORESPONDENCJI